Organisationer og foreninger
Er I en organisation eller forening der mangler et kommunikation-, planlægnings- og/eller vidensdelingssystem hvor mennesket er i fokus?
Kender i til det med at bruge mange ressourcer på forgæves telefonopkald, der aldrig bliver besvaret?
Med en Careweb kan alle interessenter i organisationer eller foreninger tilknyttes platformen. På den måde kan i kommunikerer og planlægge direkte i systemet. Faktisk kan man sige at Careweb er en videre udvikling af det traditionelle intranet.
Er I en organisation eller forening med tilknyttede medlemmer, som ikke føler at informationen altid når frem? Så kan I med fordel oprette en Careweb platform hvor jeres medlemmer derigennem kan tilknyttes og på den måde vidensdele og kommunikere med hinanden.
Hver person der skal have adgang til Careweb platformen får en personlig brugerprofil med tilknyttede koder. Administratoren af Careweb platformen kan bestemme hvor meget adgang hver bruger skal have. Så hvis man f.eks. Ikke ønsker at brugerne skal have lov til at se f.eks. alle mapper og faner, så kan man med nemhed indstille platformen til at selektere afhængig af brugernes rettigheder.


Careweb kan bruges på mange forskellige måder, såsom:
- Tekstsider direkte i systemet
- Dokument-deling, herunder filupload
- Kommunikationsmodul
- Økonomistyring
- Oprette aktivitetslister
- Kalenderstyring
- Direkte integration af links- og websider
- Opsamling af kontaktpersoner m.fl. samt meget mere.
Generelt kan man på en let tilgængelig måde koordinere og samle informationer, og derved sikre den bedst mulige kommunikation og styring
Med en Careweb platform kan i gruppedele, kommunikere og dokumentere imellem f.eks. ledelse, bestyrelse, patienter og medlemmer m.m. uanset hvor i landet eller udlandet I fysisk er placeret.
En Careweb platform kan designes som i vil have det, således at I dermed kan sætte Jeres eget præg på platformen, blandt andet med Jeres eget logo.